Sunday, November 11, 2007

Primul Pas

8:21 ... Intre timp a ajuns sa fie 8:25. Au fost chiar patru minute in care m-am holbat la monitor. De ce scriu asta acum, aici, asa? Nu am idee. Poate doar pentru ca vreau sa imi ocup timpul cu ceva, sau e ceva care ma apasa si numai asa pot sa ma eliberez, ori am o pofta nebuna de tastat sau de batut campii – ah, dulcii mei campi, de cate ori am zburdat ca o gazela cu coada in vantul domol, de cate ori v-am colindat... – sau pur si simplu am inspiratie. Da, am inspiratie. Cel mai potrivit cuvant ‘’inspiratie’’.
‘’Our love floated out the window... Our love floated out the back door... Our love floated up in the skyes, in heaven, where it began : back in God’s hands.‘’
Ce versuri dramatice, chiar triste – sincer, nu ma ating deloc. Sunt neutre la ora asta pentru mine.

Desi, acum doua ore melodia asta ma facea sa lacrimez (cu colaborarea constiintei mele), acum a ajuns o gramada de sunete care-mi trec pe langa ureche fara ca al meu creier sa reactioneze in vre-un fel. Obisnuinta. Ca in multe cazuri, daca te obisnuiesti, nu mai ai aceeasi placere de a descoperi noul. Devine o rutina, misterul se elucideaza si tot patosul cercetarii ... se evapora ... instantaneu. E chiar ilar, nu? Uite, eu am zambit. Si tocmai am inceput sa rad. Stai... e ceva schimbat.
Ah, s-a terminat melodia – incredibil: am auzit. Parca era mai bine inainte... Hei, ce e asa liniste?
Hai, tipati, urlati, cantati, vorbiti, soptiti, taceti.
A inceput melodia, tot ce pot sa zic e ‘’sssst!’’.
Fascinant.
‘’I looked at your face... I saw that all the love had died... I saw that we have forgotten to take the time... ‘’
Sunet fad, dar placut. Tot fascinant.







1 comment:

Ray said...

Eee Dee Stii Cum Se Spune ... Fără muzică, viaţa ar fi o greşeală:) ...Nu contează ceea ce eşti, ci ceea ce devii...si incheierea ca sa duci o viata perfecta - Secretul unei vieţi pline e să trăieşti periculos Dee :*