Tuesday, December 25, 2007

Craciun fericit!

E dimineata de Craciun... m-am trezit acum zece minute si Hop! pe net ...


Nu inteleg de ce stau singura aici si acum, cand pot sa fiu jos cu inca 20 de persoane. E Craciunul, frateeee! Nu prea ma impresioneaza.
Inainte cand auzeam de Craciun mi se lumina fata. UAU! E CRACIUNUL! lalala..
Beteala & co, beculete si parfum de vin fiert si portocale, mere si scortisoara ... parca vara imi era dor de Craciun.
Vreau sa il petrec in camera mea, nu impreuna cu cel putin 20 de figuri antipatice, straine care jumate ling o tigara pana la filtru si jumate vorbesc zgomotos si concentrati despre eu stiu ce licitatie sau alte tampenii de la serviciu.


Nici eu nu mai stiu...

3 comments:

Scoaba said...

saraca... ce ti-a adus mosu ?

Irenne said...

ceva care nu se cumpara 8->

Anonymous said...

pe tine, anu` asta :D