Sunday, December 16, 2007

Nu sunt

Nu sunt rea, dar nu ii e nimanui de folos sa fiu buna mereu.
Nu sunt mare, dar toata lumea imi spune ca nu mai sunt mica.
Nu sunt slaba, dar uneori e greu sa fiu puternica.
Nu sunt proasta, dar cateodata cel mai bine e sa tac si sa fac.
Nu sunt indiferenta, dar daca imi pasa prea mult imi fac rau.
Nu sunt singuratica, dar intotdeauna am nevoie de un moment al meu.
Nu sunt rece, iubesc sa iubesc dar si sa primesc afectiune.
Nu sunt nefericita, dar nu imi place sa zambesc cand altcineva plange.
Nu sunt desteapta, dar azi e greu sa faci fata fara putina materie cenusie.
Nu sunt descurcareata, dar imi place sa fac totul sa iasa bine.
Nu sunt responsabila, dar incerc sa am grija de ce stiu ca are rost.
Nu sunt tacuta, dar imi place sa ascult.
Nu sunt emotiva, dar imi creste pulsul cand ne bucuram impreuna.
Nu sunt bolnava, dar am un nod in gat atunci cand se intampla ceva straniu.
Nu sunt superstitioasa, dar am culoarea mea norocoasa.
Nu sunt modesta, dar stiu ce este o limita.
Nu sunt unica, dar fiecare este intr-un fel.
Nu sunt pregatita, dar incerc sa-mi retin de fiecare data lectia.
Nu sunt perfecta, dar omul invata din greseli.
Nu sunt muta, dar imi e greu sa exprim ce e acolo inauntru.
Nu sunt independenta, dar nu ma simt bine sa fiu insistenta.
Nu sunt rea, mare, slaba, proasta, indiferenta, singuratica, rece, nefericita, desteapta, descurcareata, responsabila, tacuta, emotiva, bolnava, superstitioasa, modesta, unica, pregatita, perfecta, muta, independenta; dar incerc sa fiu cum trebuie.

:(

1 comment:

Anonymous said...

..adevarat grai ea.

esti cum esti si e foarte bine.
>:D<