Tuesday, April 15, 2008

Cine a infipt laleaua in branza?

Am mai postat inainte un fragment din ceea ce va deveni o carte, pagina din jurnalul uneia ... enjoy!

Crezi ca ma cunosti dar nimic nu e asa cum pare. Sunt EU in anumite momente, sunt ALTCINEVA aproape mereu. Nu mi s-a dovedit ca merita cu adevarat sa fiu naturala si deschisa fata de toti. Lumea in care traim e rea... Un sut in fund - un pas inainte? Ma scuzi, inca nu ai realizat ca ma confunzi cu cineva care inca mai crede ca toate finalurile sunt fericite, ca totul incepe cu "A fost odata ..." si se termina cu "Si au trait fericiti pana la adanci batraneti". Nu mai e mult timp pana cand o sa imi fie dor de acum, dar deocamdata nu sunt eu sosia Fecioarei Maria sa vad totul dintr-un unghi pozitiv. Sunt exemplul perfect al diferentei dintre esenta si aparenta. Imi inspiri mila si pasiune, extaz si dispret - te urasc pentru ca te iubesc. Esti minune, rutina, lumina si intuneric. Esti franghia care ma tine deasupra prapastiei : dispari - cad. Rezisti - rezist. Esti dureros de dulce si profiti de asta. Te urasc, dar imi place. Ador sa te aud si innebunesc daca nu.
1,2,3... Tu stii. Eu stiu si imi pierd mintile. Esti un drog si eu sunt dependenta - da-mi o supradoza si promit sa ma schimb.
Si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea asa!


Tocmai am venit din 32 si dupa doua pahare de Martini (il iubesc =p~) parca nu mi se mai pare ziua asta atat de nereusita.

1 comment:

Anonymous said...

foaie verde staaalp:)).