Wednesday, April 2, 2008

Sunt copil

Am ales titlul asta pentru simplul motiv ca are o sonoritate sobra, stiintifica (oarecum) si pentru ca are legatura cu starea mea de spirit din acest moment. Am un sentiment care imi spune ca trebuie sa mai fiu si dura uneori, nu merita nimeni (vorbind la modul general) sa o imiti pe Fecioara Maria atunci cand esti cu respectivul/respectiva/respectivii/respectivele.

Calc de ceva timp acelasi pamant ca si voi (foarte filozofic, a? :>) si am reusit sa imi formez cateva criterii dupa care imi clasific prietenii sau asa-zisii prieteni.

NU imi plac persoanele care nu vor sa arate ceea ce sunt de fapt - nimeni nu accepta excesul de disimulare, si este foarte evident si deranjant - decat daca esti o/un norocos posesor al unui talent similar Dianei Ross.

NU imi plac persoanele care nu stiu sa aprecieze bunul gust si incalca cu bunastiinta regulile nescrise ale acestuia doar din puerila dorinta de a iesi in evidenta si din gresita credinta ca lasa o impresie buna - cand de fapt pe mine, una, ma lasa rece.

NU imi plac persoanele care nu stiu ce inseamna sa fii un prieten adevarat si isi urmaresc decat propriul scop fara sa aiba grija daca ce vor ele sa realizeze afecteaza pe altii. Libertatea este libertate in adevaratul sens al cuvantului atata timp cat nu limiteaza libertatea celorlalti.

Circumstantele mai mult sau mai putin favorabile te maturizeaza sau te prostesc, o simpla intamplare aparent banala poate schimba caracterul unui om total.

NU imi plac persoanele care se supraapreciaza si care se cred superioare atunci cand realizeaza ceva "maret" - fac din ou, bou (sa nu folosesc alta expresie ... nepoliticoasa -?-).

NU imi plac persoanele care isi fac o parere despre cineva inainte sa o cunoasca cu adevarat, niciodata nu stii cum este un om de fapt. Si cu rabdare, poti fi surprins. In esenta, se poate ascunde un suflet nobil sau o canalie - RABDARE. Prima impresie nu conteaza intotdeauna, desi asa se spune. Aparentele insala.

NU imi plac persoanele care se feresc sa arate ce simt de fapt, si ocolesc subiectul doar pentru ca nu se pot exprima indeajuns de lingusitor. Spuneti, fratilor, lucrurilor pe nume - sunt doar cuvinte - fiecare intelege din ele ce ii permit materia cenusie si orgoliul.

N imi plac persoanele orgolioase peste masura, care nu stiu sa asculte, ci doar sa se vaite pentru neplacerile de care au avut parte. Nu credeti ca si ceilalti au ceva de spus? Poate chiar ceva mult mai important decat eu stiu ce aberatie va deranjeaza in momentul respectiv.

ACUM RAMANE LA LATITUDINEA VOASTRA SA LUATI CE VRETI DIN CE AM SPUS.


to be continued...

No comments: